Wij hebben een feestje te vieren.
En geven jou daarom een cadeau!
Échte winst is genomineerd voor Managementboek van het Jaar. Dat willen we vieren met onze lezers.
Échte winst gaat om organisaties of bedrijven die van betekenis willen zijn voor hun klanten, leveranciers of medewerkers. De loyaliteit van klanten blijkt substantieel hoger bij organisaties die een grotere maatschappelijke bijdrage leveren. Uit ons onderzoek blijkt dat medewerkers liever willen werken bedrijven die impact hebben. Rekening houden met duurzaamheid, kinderrechten en sociale omstandigheden. Inzetten op échte winst geeft op termijn meer omzet, meer merktrouw, een goede reputatie en gemotiveerde medewerkers.
De nominatie voor Managementboek van het Jaar is een steun in de rug om het gedachtegoed over het nieuwe ondernemen met impact verder te verspreiden. Aan het boek werkten ruim 100 mensen mee: deskundigen en mensen uit de praktijk. In het boek staan ruim 75 voorbeelden zoals Plastic Whale, Plus Supermarkten, Moyee Coffee, Simavi, GoodUp. Er staan tips en checklists in. We beschrijven zeven stappen om excellent te ondernemen met impact. Praktisch, inspirerend en actueel.
Feest dus! Op 26 april organiseren we een speciale Meet Up. Op vertoon van het boek Échte winst mag je naar binnen.
Échte winst is feest voor jou én de samenleving!
PS Wat versta jij onder échte winst? Maak zelf een filmpje met het boek en deel het online.
Hashtag #echtewinst #mgtboek2018